Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te doen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij, indien mogelijk, kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Wij bieden niet op alle categorieën retourrecht. Onder andere multimedia, food, persoonlijke verzorging en producten met verpakkingsschade mogen niet worden geretourneerd.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Bij Jouwoutlet.nl is het mogelijk om je bestelling te retourneren, mits je bestelde product niet onder een uitzondering valt, zoals vermeld op onze website. Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier dat je kunt downloaden onderaan deze pagina. Wij zouden het fijn vinden als je ook even een e-mail stuurt naar [email protected] als je wilt retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn.
Je kunt het artikel retour sturen naar:
Jouwoutlet.nl
Notelstraat 48
5085 EV Esbeek
NB: producten uit de volgende categorieën mogen niet worden geretourneerd:
- Multimedia
- Food
- Persoonlijke verzorging
- Producten met verpakkingsschade
Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Je moet hierbij wel de gehele bestelling retourneren. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Jouwoutlet.nl geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected].
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je dient daarbij een volledig ingevuld herroepingsformulier mee te sturen, die onderaan deze pagina te vinden is.
Formulier voor herroeping
Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen
— Aan
Jouwoutlet.nl
Notelstraat 48
5085 EV Esbeek
[email protected]
013-7856241
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):
— Besteld op (DD-MM-YYYY): — Bestelnummer:
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en)
— Adres consument(en):
— IBAN-rekeningnummer:
— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
— Datum (DD-MM-YYYY):
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.